sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Hunger Games

Publicerad 2013-11-21 14:57:01 i Allmänt

Idag är det en riktigt städ-dag! Har tvättat, dammsugit, slängt de sista kartongerna som jag hade ståendes framme, städat badrummet och lite mer :) känner mig duktig!
Ikväll ska jag kolla på The Hunger Games: Catching Fire den är säkert riktigt bra! Jag gillade böckerna väldigt mycket, speciellt de första två. Den tredje var lite för brutal för min smak och jag undrar hur de ska göra det i filmen. 


Heute ist ein richtiger Putz-Tag! Ich habe Wäsche gewaschen, Staub gesaugt, die letzten Kartons weggeworfen, die noch rumgestanden sind, mein Badezimmer geputzt und noch ein paar andere Sachen :) fleißig, oder?
Heute Abend schaue ich mir The Hunger Games: Catching Fire an, der wird bestimmt super! Die Bücher waren echt gut, vorallem die ersten beiden. Das dritte war ein bisschen zu brutal für meinen Geschmack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela