sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Lazy Day

Publicerad 2013-11-08 21:55:08 i Allmänt

Idag har jag haft en riktigt lat dag :) så får det vara ibland också! 
På eftermiddagen åkte jag till Jessica och jag är fortfarande kvar. Vi åt god mat och en super mumsig frozen cheesecake :) kollade även på Lovelace, helt okej film. Nu är det Idol som gäller!
Imorgon ska jag upp tidigt och åka till mässan med Linn och kolla runt där :) blir säkert jätte kul! 


Heute habe ich einen richtig faulen Tag gehabt :) manchmal darf man das auch!
Am Nachmittag bin ich zu Jessica gefahren und bin immer noch hier. Wir haben lecker gegessen und einen richtig super Frozen Cheesecake gegessen :) und Lovelace haben wir uns angesehen, naja war ganz okay. Und jetzt schauen wir uns Idol an! 
Morgen heißt es dann früh aufstehen, fahre mit Linn zur Messe und dort schauen wir ein bisschen rum :) wird sicher toll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela