sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Shopping

Publicerad 2013-11-02 14:16:03 i Allmänt

Gårdagens shopping :) är väldigt nöjd! Blev ett mobilskal också som jag egentligen inte gillar så mycket men jag vågar inte gå runt utan :p ska hålla ögonen öppna och köpa ett riktigt fint när jag ser ett :)
Nu blir det snart fika med Jessica :) 


Das Ergebnis der gestrigen Shoppingtour seht ihr auf dem Bild :) bin wirklich sehr zufrieden! Habe auch noch eine Handyschale gekauft, die ich eigentlich nicht so mag aber ich traue mich nicht ohne rumzulaufen :p ich werde meine Augen einfach nach einer richtig hübschen Schale offen halten :)
So jetzt bin ich auf dem Weg, um Jessica für Kaffee und Kuchen zu treffen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela