sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Wochenende

Publicerad 2013-11-29 17:20:51 i Allmänt

Nu är det helg :) 
Jag har haft en tuff jobbvecka med långa dagar så det är skönt att kunna ta det lugnt nu! Haft en sleepover hos mig med Linn, varit i Täby centrum och kollat på serier. Och ikväll blir det fest med Jessica :) är hos henne nu och snart ska vi öppna en flaska Asti och fixa oss och röra oss mot stan.
Ska bli kul att dansa!
Imorgon ska jag åka till Helsingfors med Linn :) ska bli så mysigt att shoppa lite julklappar och se Helsingfors, har ju aldrig varit där!


Endlich Wochenende :)
Ich hatte eine ziemlich anstrengende Arbeitswoche mit langen Tagen, sehr angenehm mit ein paar freien Tagen! Habe einen sleepover bei mir zuhause mit Linn gehabt, bin in Täby Centrum gewesen und habe mir ein paar Folgen Pretty Little Liars angesehen. Und heute Abend ist Party mit Jessica angesagt :) bin jetzt bei ihr zu Hause und bald werden wir eine Flasche Asti aufmachen und uns fertig machen. Super toll endlich mal wieder tanzen zu gehen :)
Morgen fahre ich dann mit Linn nach Helsinki :) wird sicher super! Vielleicht finde ich ja ein paar Weihnachtsgeschenke hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela