sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Wochenende

Publicerad 2013-11-17 18:02:33 i Allmänt

Jag har haft en bra helg :) i fredags åkte Jessica och jag för att köpa julgrejer som sagt. Har bara hunnit sätta upp julstjärnan, resten ska jag fixa antingen ikväll eller imorgon. 
Linn, Damien och jag kollade på The Counselor i fredags kväll. Lite för mycket blod och för många döda människor för min smak :p men åh va snygga Cameron Diaz och Penelope Cruz var!!
Lördagen tillbringades först i Täby centrum sen med en skogspromenad och på kvällen var det dags för lite fest :) jag är alltså lite bakis idag :p men jag får väl skylla mig själv! Har inte gjort mycket förutom att kolla på några avsnitt av Pretty Little Liars och nu har jag jobbat lite i tyska kyrkan.




Ich habe ein gutes Wochenende hinter mir :) am Freitag sind Jessica und ich ja wie gesagt zum Weihnachtssachen shoppen gefahren. Ich habe nur meinen Weihnachtsstern aufgestellt, den Rest werde ich dann heute Abend oder morgen erledigen!
Linn, Damien und ich haben uns abebds dann The Counselor angeschaut, ein bisschen zu viel Blut und zu viele tote Menschen für meinen Geschmack :p aber Cameron Diaz und Penelope Cruz sahen einfach unglaublich gut aus!
Den Samstag habe ich erst in Täby centrum verbracht, danach einen Speziergang durch den Wald gemacht und abends war dann Party angesagt :) ich bin also ein bisschen müde heute :p aber ich bin ja selber Schuld! Habe also nicht viel gemacht, außer mir ein paar Folgen Pretty Little Liars angeschaut und jetzt habe ich ein paar Stunden in der deutschen Kirche gearbeitet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela