sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

fin utsikt

Publicerad 2013-10-12 12:35:54 i Allmänt

Vilket härligt höstväder att vakna till :) då är det inte alls lika jobbigt att gå upp, speciellt inte efter 11 timmars sömn! Med andra ord är jag riktigt utvilad och pigg idag :)
Har ätit en super god frukost och kollat på ett avsnitt Desperate Housewives, har kommit till säsong 6 nu! Jag har hunnit städa lite och snart ska jag till stan och köpa lite vin inför ikväll. Vi ska ha myskväll hos Jessica med lite mat, mycket vin och några spel :) blir säkert jätte kul.
 
Det är min utsikt från balkongen just nu
 
 
Die Aussicht von meinem Balkon gerade eben

Was für ein tolles Herbstwetter :) da ist es gleich gar nicht mehr so doof, aufzustehen. Vorallem nicht nach 11 Stunden Schlaf! Ich bin also richtig ausgeschlafen und fit heute :)
Habe lecker gefrühstückt und mir eine Folge Desperate Housewives angesehen, bin schon bei Saison 6 jetzt! Danach habe ich aufgeräumt und bald werde ich mich in die Stadt begeben, um ein bisschen Wein für heute abend zu kaufen. Wir werden bei Jessica zu Hause chillen :) wird sicher lustig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela