sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Ikea

Publicerad 2013-10-28 19:26:01 i Allmänt

Jag har ju helt glömt bort att visa er vad det var jag köpte på Ikea och på mässan i Uppsala! Jag hann tyvärr äta lite av de grejerna från mässan hihi men resten ser ni på bilderna ;)
Jag är så nöjd med min nya lampa och de fina kuddfodralen...det var jätte svårt att hitta snygga i rätt storlek. 






Ich habe ja total vergessen euch die Sachen zu zeigen, die ich bei Ikea und auf der Messe in Uppsala gekauft habe! Ich habe es natürlich geschafft ein bisschen was zu naschen bevor ich Fotos gemacht habe aber den Rest seht ihr auf dem Bild ;)
Ich bin so zufrieden mit meiner neuen Lampe und den schönen Kissenbezügen...es war echt schwer welche in der richtigen Größe zu finden.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela