sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

smart...

Publicerad 2013-10-08 22:24:33 i Allmänt

Idag var jag riktigt smart och glömde mobilen hemma :( kände mig handikappad hela dagen! Men det kommer säkert aldrig hända igen för nu ska jag kolla tre gånger innan jag åker hemifrån om mobilen verkligen är med :D
Annars gick det bra på jobbet. Kom hem vid kl 6 och åkte en sväng till Täby Centrum med Jessica. Hon köpte några fina underkläder på Hunkemöller där hon fick presentkort ifrån när hon fyllde år. Jag passade också på och köpte lite fina grejer där :)
Nu ska jag nog sova, är väldigt trött och imorgon väntar en lång dag! Ska jobba först och sen ska jag laga mat på jobbet :) vi ska ha en tysk afton! Det ska bli jätte kul och framför allt gott :) bilder kommer på torsdag!
 
 
Heute war ich richtig schlau und habe mein Handy zu Hause vergessen :( habe mich total hilflos gefühlt den ganzen Tag lang! Aber das passiert sicher nie wieder, weil ich jetzt jedes Mal drei Mal schauen werde, ob ich mein Handy auch wirklich dabei habe, wenn ich aus dem Haus gehe :D
Ansonsten hatte ich einen guten Arbeitstag. Bin so um 6 Uhr heimgekommen und danach ein bisschen nach Täby Centrum mit Jessica gefahren. Sie hatte zu ihrem Geburtstag nämlich einen Gutschein von Hunkemöller von uns bekommen und sich dafür heute super schöne Unterwäsche gekauft. Ich habe natürlich die Gelegenheit wahrnehmen müssen und auch ein bisschen was Hübsches gekauft :)
Jetzt werde ich mich ins Bettchen legen und schlafen, bin super müde und morgen wartet ein langer Tag auf mich! Zuerst arbeiten und danach werde ich dort Abendessen kochen :) wir haben nämlichen einen deutschen Abend geplant morgen! Wird mit Sicherheit super toll und vorallem lecker :) Bilder kommen dann am Donnerstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela