sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Strawberry daiquiri

Publicerad 2013-10-26 11:38:12 i Allmänt

Hej allihopa :)
Jag vet att jag har varit lite lat med att uppdatera här på sistone...sorry för det ;) ville bara kolla in snabbt här för att säga att jag inte har glömt bort er ;)
Jag är på väg till Linn nu, vi ska göra oss i ordning för halloweenfesten ikväll :) det ska bli så himla kul!!
Här kommer en bild från igår, en super trevlig kväll med goda drinkar, mycket skratt och härlig sällskap :)



Hallo alle zusammen :)
Ich weiß, dass ich meinen Blog in letzter Zeit ein wenig vernachlässigt habe, sorry ;) wollte nur kurz reinschauen, um zu sagen, dass ich euch nicht vergessen habe!!
Ich bin auf dem Weg zu Linn, wir werden uns für die Halloweenparty heute Abend fertig machen :) wird sicher super toll!!
Oben seht ihr ein Bild von gestern, ein Abend mit leckeren Drinks, viel Gelächter und herrlicher Gesellschaft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela