sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Sugar skull

Publicerad 2013-10-27 22:26:00 i Allmänt

Vilken bra helg det har varit :) i fredags var jag som sagt ute med Jessica och vi hade super kul! Hon ska nämligen opereras imorgon så då kommer det nog inte bli så mycket fest de närmaste veckorna :/ 
Igår åkte jag ju till Linn för att fixa oss i ordning inför hennes halloweenfest. Vi satt i några timmar med smink och hår och allt men jag tycker verkligen att vi lyckades riktigt bra! Vi blev så himla fina och fick en massa komplimanger av alla :) de flesta andra hade riktigt bra utklädnader också! Batman, Catwoman, Fred Flintstone och en massa andra var där också.






Was für ein tolles Wochenende :) am Freitag war ich ja wie gesagt mit Jessica weg und wir hatten super viel Spaß! Morgen wird sie nämlich operiert und da mussten wir natürlich das Wochenende noch ausnutzen...wird wohl so bald keine Feierei werden :/
Gestern bin ich ja zu Linn gefahren, dort sind wir mehrere Stunden gesessen und haben unsere  Haare gemacht und uns geschminkt. Ich bin echt super stolz auf uns, dachte wirklich nicht, dass wir das so gut hinbekommen! Wir haben eine Menge Komplimente bekommen :) die meisten anderen waren auch richtig cool verkleidet! Batman, Catwoman, Fred Feuerstein und noch eine Menge anderer waren dabei.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela