sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

djurgården

Publicerad 2013-09-08 18:52:01 i Allmänt

En till härlig sommardag :) idag promenerade jag runt på Djurgården med en vän och så fikade vi vid Bergianska Trädgården. Det var en av de trevligaste fikaställen som jag har varit på och morotskakan var super god! Dock inte lika god som den jag gjorde i Rättvik i somras ;)

Medans jag väntade på bussen lekte jag lite med telefonen och mina solglasögon...jag tänkte att det måste bli en jätte cool effekt på bilderna om jag håller solglasögonen framför mobilen när jag tar bild. Och det blev det :) jag fixade inte till nån av bilderna. Här får ni se hur det blev:
 
before
after
 
Noch ein richtig toller Sommertag heute :) ich habe mich mit einem Freund in der Stadt getroffen und wir sind auf Djurgården spazieren gegangen und haben dort auch einen kleinen Kuchen-Stop eingelegt. Echt super lecker gewesen aber nicht so lecker wie der, den ich in Rättvik immer gemacht habe, als ich dort gearbeitet habe ;)
 
Während ich auf den Bus gewartet habe, habe ich ein wenig mit dem Handy und meiner Sonnenbrille rumgespielt...dachte mir, dass es einen ziemlich coolen Effekt ergibt, wenn ich die Sonnenbrille vor´s Handy halte, wenn ich ein Foto mache. Und genau so war es auch :) oben seht ihr die Bilder im Vergleich! Und ich habe nichts an den Fotos verändert.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela