sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

drei bilder

Publicerad 2013-09-15 22:55:20 i Allmänt

Här kommer tre bilder från helgen. Första var våra snacks till The Heat som var en av de roligaste filmerna jag har nånsin sett! Jag började gråta för jag skrattade så mycket :) min favoritchoklad var den med nougat, kommer absolut köpa den igen!
Andra bilden tog jag när vi åt middag hos Jessica igår...det är alltid så fint där när solen går under :)
Och bild nummer tre tog jag idag när jag var på crossbanan och tog ungefär 160 bilder på Jessica när hon körde. Det rekommenderas inte att ha svarta byxor när man ska runt på banan och det är dammigt :P
 
 
 
 

 
Hier kommen drei Bilder vom Wochenende. Auf dem Ersten seht ihr unsere Snacks zu The Heat, der übrigens einer der lustigsten Filme ist, die ich je gesehen habe! Ich habe vor lauter lachen zu heulen angefangen :) meine Lieblingsschoki war die mit Nougat, werde ich definitiv wieder kaufen!
Das zweite Foto hab ich geknippst, als wir bei Jessica Abendgegessen haben...die Aussicht ist abends immer so toll, wenn die Sonne untergeht :)
Und das dritte Bild ist von heute, als ich auf der Motocrossbahn war und ungefähr 160 Fotos von Jessica gemacht habe, als sie gefahren ist. Es ist nicht zu empfehlen schwarze Hosen zu tragen, wenn man dort ist und es staubig ist :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela