sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

enjoying the weekend

Publicerad 2013-09-14 14:32:07 i Allmänt

Jag åkte till en tjejkompis igår på eftermiddagen och vi hängde hos henne, åt en äcklig pizza och hade jätte kul innan vi drog till hemmafesten hos en annan vän senare. Där var vi runt 25 personer och det var ganska roligt men plötsligt blev jag väldigt trött så jag bestämde mig för att åka hem innan jag skulle bli på dåligt humör ;)
Kommer inte ihåg när jag var så glad över att komma hem till sängen senast :D det var riktigt skönt att sova!
Idag gick jag upp och åt världens största frukost :) gott! Nu har jag jobbat lite grann och fått en uppdatering om allt som hände igår efter jag hade åkt. Roligt...
Snart ska jag göra mig i ordning och åka hem till Jessica :) vi ska nämligen på bio ikväll och äta middag tillsammans.
Så här såg jag ut igår:
 
 

 
Ich bin gestern Nachmittag zu einer Freundin gefahren und bei ihr haben wir gechillt, eine eklige Pizza gegessen und hatten einfach richtig Spaß, bevor wir dann zu der Party eines gemeinsamen Freundes gefahren sind. Dort waren wir so um die 25 Leute und es war ziemlich lustig aber plötzlich wurde ich so müde und habe mich dazu entschieden nach Hause zu fahren, bevor ich noch schlechte Laune von der Müdigkeit bekomme ;) kann mich nicht erinnern, wann ich das letzte Mal so glücklich war, heim in mein Bett zu kommen :D
Heute hab ich erst mal richtigt gut gefrühstückt, danach habe ich ein wenig gearbeitet und hab einen Bericht über alles bekommen, was gestern noch passiert ist, nachdem ich nach Hause gefahren bin. Lustig...
Jetzt werde ich mich fertig machen, um zu Jessica zu fahren :) heute abend steht nämlich Kino und Abendessen auf dem Program.
Oben seht ihr, wie ich gestern abend ausgesehen habe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela