sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

friday, 13th september

Publicerad 2013-09-13 13:51:32 i Allmänt

Happy International Chocolate Day :)
 
 
För en godisgris som mig är det den perfekta ursäkten att äta upp Nutellan med skeden ;) haha älskar såna dagar!
Hittills har jag bara varit på Systemet och köpt lite gott till ikväll annars har jag chillat. Ikväll ska det nämligen bli fest :) ska snart börja göra mig i ordning och sen åka till en tjejkompis. Vi ska äta middag tillsammans innan vi ska vidare sen.
Hade en super trevlig kväll igår! Det blev tapas i stan och The Great Gatsby och det hela i härligt sällskap, vad mer kan man önska sig?! :)
 
 
Zur Feier des Tages hab ich mein Nutella jetzt ausgelöffelt :D haha ich liebe solche Tage!
Habe heute frei und bis jetzt nur ein bisschen Alkohol für heute abend besorgt und sonst nur gechillt. Abends ist nämlich Party angesagt :) werde mich schön langsam fertig machen und dann zu einer Freundin fahren, bevor wir uns dann gemeinsam weiterbegeben werden.
Gestern hatte ich einen super Abend! Erst Tapas in der Stadt und dann The Great Gatsby angeschaut, und das Ganze in gute Gesellschaft, was will man mehr?! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela