sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

grattis på födelsedagen, darling :)

Publicerad 2013-09-26 11:47:32 i Allmänt

Idag fyller bästaste Jessica år :) Stort Grattis!! Det känns som vi har pratat om hennes födelsedag hela sommaren och att den kändes så långt borta men nu är den här på riktigt!
Vår vänskap har inte riktigt gått till som med de flesta skulle jag gissa. Som de flesta säkert vet är hon systern till mitt ex. Vi har alltså känt varandra nästan hela tiden som jag har bott här i Sverige men knappt umgåtts förutom på familjefester eller liknande. Efter all strul i början av året och min månad i Tyskland började vi umgås mer och mer och i stort sett har vi spenderat sommaren tillsammans :D så himla kul att va med nån som är i en liknande situation men ändå är så olik en själv! Vi har verkligen gjort en del under denna fantastiska sommaren, har festat mycket, stöttat varandra och haft så otroligt kul :) vet inte vad jag skulle göra utan den här galna tjejen!! Det ska bli en riktig fest på lördag, jag lovar! Älskar dig vännen <3
 
Puss på dig
 
Heute hat Jessica Geburtstag :) wünsche ihr alllllleeees Gute!! Wie die meisten wohl wissen, ist sie die Schwester meines Exfreundes. Wir haben uns also fast die anze Zeit gekannt, in der ich hier in Stockholm gelebt habe aber so wirklich Zeit haben wir nicht miteinander verbracht. Nicht bevor ich nach meinem Monat zu Hause wieder zurück gekommen bin. Wir hatten einen unglaublich tollen Sommer :) weiß gar nicht, was ich ohne diese verrückte Nudel machen würde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela