sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

have a nice weekend

Publicerad 2013-09-27 18:29:05 i Allmänt

Nu är allt fixat inför imorgon :) ska bli en toppen kväl!!! Annars har jag fixat hemma som en galning, rensat garderoben, diskat och massa annat. Nu ska jag göra mig i ordning och åka till stan för att gå på bio :) önskar er en trevlig helg redan nu...uppdateringen kommer inte va så bra under helgen eftersom jag ska jobba och sen är det an massa annat som händer som ni vet :)
 
 
 
So jetzt ist alles für morgen fertig :) das wird mit Sicherheit ein super toller Abend! Ansonsten habe ich bei mir abgewaschen, meinen Kleiderschrank ausgemistet und noch tausend andere Sachen gemacht. Jetzt werde ich mich fertig machen und dann in die Stadt fahren, um ins Kino zu gehen :) wünsche euch ein schönes Wochenende...werde wohl in den nächsten Tagen nicht so viel schreiben, weil ich ja das ganze Wochenende arbeite und dann ist Party angesagt und so :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela