sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

mini-update

Publicerad 2013-09-22 18:54:34 i Allmänt

Hallå där :)
jag kollar bara in snabbt för en super kort uppdatering, lovar att det kommer mer imorgon! Efter träningen i fredags sov jag hos Jessica och följde med till crossbanan igår. Där var vi storsta delen av dagen. På kvällen blev det lite spontan utgång med några tjejkompisar, super kul :) och idag har jag jobbat. Nu är jag hemma en snabbis och ska göra mig i ordning för middag och film! Ha en trevlig söndag kväll :)
 
 
Hallo ihr :)
ich schaue nur kurz hier rein, um ein Mini-Update zu schreiben, morgen kommt dann mehr, ich verspreche es! Nach dem Fitnessstudio am Freitag schlief ich bei Jessica und bin mit ihr gestern dann zur Motocrossbahn gefahren. Dort waren wir so gut wie den ganzen Tag. Abends bin ich dann spontan mit ein paar Freundinnen weggegangen, echt super gewesen :) und heute hab ich gearbeitet. Jetzt bin ich kurz zu Hause, um mich für Abendessen und einen Film später fertig zu machen. Habt einen schönen Sonntagabend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela