sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

obama i stockholm

Publicerad 2013-09-04 16:34:18 i Allmänt

Vad jobbigt det är att Obama är i Stockholm! Halva stan är avspärrad och jag kom för sent till jobbet idag för bussen inte kom. Fast det stod att den skulle komma...nja vad ska man göra :P irriterande är det iaf tycker jag.
Idag hade vi nån som provjobbade hos oss, väldigt kul :) och imorgon står det flera intervjuer på schemat! Hoppas verkligen att vi hittar rätt.
Nu ska jag vila lite, äta nåt och sen ska jag bowla :) det ska bli kul!
 
 
 
Obama ist zu Besuch hier in Stockholm und das bedeutet, dass die halbe Stadt abgesperrt ist, man kaum irgendwo hinkommt und dadurch auch die öffentlichen Verkehrsmittel sehr begrenzt sind :P das hieß heute morgen für mich natürlich, dass ich zu spät in die Arbeit gekommen bin! Naja nicht viel zu machen...am Freitag ist er Gott sei Dank wieder weg, dann ist wieder alles wie es sein soll!
Heute hatten wir jemanden zum Probearbeiten bei uns, sehr spannend :) und morgen dann nochmal ein paar Vorstellungsgespräche! Ich hoffe wirklich, dass wir die richtige Person finden.
Jetzt werd ich mich ein wenig ausruhen, was essen und dann abends bowlen gehen :) wird bestimmt lustig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela