sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

planering

Publicerad 2013-09-26 17:59:04 i Allmänt

Vilken produktiv dag jag har idag :) har hunnit fixa nästan allting till festen på lördag! Jag kan tyvärr inte avslöja nånting än eftersom Jessica läser bloggen men jag lovar att jag lägger upp bilder på allt när helgen är över :) det ska bli jätte kul på lördag. Jag ska jobba först, sen hem en snabbis och duscha och ta med mig allt till Jessica. Där kommer vi va några tjejer som ska äta taccos först, sen en super god kladdkaka med nougat och sen ska vi börja  festa innan vi åker till stan :) klädvalet är redan klart också! Vi hittade ju tyvärr inget till Jessica igår men hon var och shoppade på lunchen idag och hittade en super fin klänning. Och jag ska ha en klänning som jag köpte för några veckor sen...är helt förälskad i den :) vi kommer säkert ta massor med bilder då kan jag visa sen hur vi ser ut.
På tal om inget: Jag var riktigt smart igår...jag glömde nämligen laddaren till mobilen på jobbet :P som tur var skulle jag till jobbet idag en sväng iaf. Jag behövde alltså inte åka dit på kvällen! När jag kom fram hade jag 2% batteri kvar...snacka om bra timing :D
 
gårdagens fika på jobbet :) lakritsmärangerna har jag gjort!
leckere Pause in der Arbeit gestern :) die Lakritzbaiser hab übrigens ich gemacht!
 
Heute habe ich einen richtig produktiven Tag :) habe jetzt fast alles für die Party am Samstag erledigt! Ich kann leider noch nichts verraten, weil Jessica meinen Blog liest aber nach dem Wochenende zeige ich euch dann Bilder :) das wird so toll am Samstag. Erst muss ich zwar arbeiten aber nicht so schlimm...fahre nach der Arbeit kurz nach Hause um zu duschen und alle Sachen mit zu Jessica zu nehmen. Dort sind wir dann ein paar Mädels und erst essen wir lecker Taccos und einen Schokokuchen mit Nougat und dann beginnt die Party bei ihr daheim, bevor wir dann die Stadt unsicher machen werden :) die Kleiderwahl ist auch schon getroffen! Wir haben ja leider gestern nichts für Jessica gefunden aber sie hat ihre Mittagspause heute zum shoppen ausgenutzt und ein super schönes Kleid gefunden. Und ich werde ein Kleid anziehen, das ich vor ein paar Wochen gekauft habe...ich liebe es :) wir werden sicher tausend Fotos machen und dann kann ich euch zeigen, wie wir aussehen!
Übrigens war ich gestern richtig schlau...habe nämlich meinen Akku in der Arbeit vergessen :P zum Glück war ich heute sowieso kurz dort, musste also gestern abend nicht mehr extra hinfahren! Als ich dort war, hatte ich noch 2% Akku...gutes Timing oder?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela