sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

t

Publicerad 2013-09-12 17:04:40 i Allmänt

Helgen börjar redan idag för mig :) jobbade halva dagen idag och sen cyklade jag till min lilla brygga och åt lunch och läste lite där. Tror jag blev lite solbränd också :D
Nu ska jag snart göra mig ordning och åka till stan igen. Ska bli bjuden på middag ikväll :)
Annars har det inte hänt nåntin idag!
 
 
 
Das Wochenende fängt für mich heute schon an :) hab den halben Tag gearbeitet und bin dann an "meinen" See geradelt und hab dort Mittag gegessen und gelesen. Die Sonne ist immer noch so stark, dass ich mir einen Mini-Sonnenbrand geholt habe, glaube ich :D
Jetzt werde ich mich dann schön langsam fertig machen und wieder in die Stadt fahren. Bin zum Abendessen eingeladen worden :)
Ansonsten ist heute nichts spannendes passiert!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela