sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

trött

Publicerad 2013-09-18 20:04:45 i Allmänt

Hej allihopa :)
igår var jag helt slut efter jobbet. Jag lagade lite mat och sen så låg jag i sängen med min underbara vetekudde hela kvällen och kollade på Desperate Housewives och Svenska Hollywoodfruar :) jag har missat några avsnitt så jag måste verkligen komma ikapp! Det är ett hett ämne på jobbet och det går väl inte att jag inte kan va med i diskussionerna?! :D
Jag har jobbat hela dagen idag också, bland annat var det några fler jobbintervjuer som stod på schemat. Det är verkligen full rulle på jobbet inför mässan nu i helgen, det betyder heldag imorgon också. Efter jobbet ska jag på bio sen, vet inte riktigt vad vi ska titta på än...men det blir nog bra i alla fall! Sen ska jag vara ledig fredag och lördag, det ska bli skönt :)
Idag är jag nästan lika trött som igår så nu ska jag fixa en kopp O´boy och mysa lite, måste vara pigg imorgon!
 
 
 
Hallo alle zusammen :)
gestern war ich total fertig nach der Arbeit. Habe ein bisschen was gekocht und mich dann mit meinem tollen Wärmekissen und ein paar Serien den ganzen Abend über im Bett verschanzt :)
Ich habe heute auch den ganzen Tag gearbeitet, unter anderem standen noch ein paar Vorstellungsgespräche auf dem Program. Es ist echt viel zu tun für die Messe am Wochenende, und das bedeutet, dass ich morgen auch den ganzen Tag arbeiten werde. Nach der Arbeit geht´s dann ab ins Kino, weiß zwar noch nicht, was wir uns ansehen aber egal...wird bestimmt gut :) Dann habe ich Freitag und Samstag frei, richtig super!
Bin heute fast genau so müde wie gestern, deswegen werde ich mir jetzt eine Tasse Kakao machen und chillen, muss ja morgen fit sein!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela