sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

1 year :)

Publicerad 2014-02-07 17:17:43 i Allmänt

Idag firar min lilla blogg ett år :) det är helt galet hur fort tiden går och hur mycket som har hänt sen jag började blogga! 
Jag har flyttat till mitt mysiga rum som jag trivs jätte bra i, ska börja plugga nästa vecka igen, färgat håret rött, träffat några fantastiska människor som jag inte kan tänka mig att vara utan igen, upplevt an massa roliga men också jobbiga saker. Men som alltid lär man sig nåt av allt :) och nu trivs jag så bra med mig själv som jag inte har gjort på väldigt länge!
Jag tycker det är jätte kul att ni följer min vardag varje dag och jag lovar att jag kommer bli bättre på att uppdatera :) 
Puss på er 


Heute feiert mein Blog ein Jahr! Total verrückt, wie schnell die Zeit vergeht und wieviel passiert ist, seitdem ich zu blogen angefangen zu habe :)
Ich bin in mein super gemütliches Zimmer gezogen, habe mir die Haare rot gefärbt, nächste Woche fange ich wieder an zu studieren, ich habe fantastische Leute kennengelernt, ohne die ich nicht mehr sein will, habe tolle und nicht so tolle Sachen erlebt. Aber man lernt immer etwas daraus :) und jetzt geht's mir besser als seit langem!
Ich finde es echt toll, dass ihr euch die Zeit nehmt und euch meine Einträge durchlest und ich verspreche euch, mehr zu schreiben :)
Bussi

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela