sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Bad sleep

Publicerad 2014-02-26 07:45:32 i Allmänt

Godmorgon :)
Jag är på väg till jobbet och känner mig lite döende :p andra natten i rad för mig att jag inte kunde sova ordentligt! Hade svårt att somna och drömde mardrömmar :/ vet inte riktigt vad det beror på. Får hoppas på en skönare natt inatt!
Igår blev det som vanligt skolan efter jobbet. Hade lite svårt att fokusera men kekschoklad underlättade ganska mycket hehe
Efter jobbet idag blir det att åka hem till Linn och kolla på det senaste avsnittet Pretty Little Liars :)
Ha en bra dag allihopa!
Tequila-bottle from Mexico on sunday :)

Guten morgen :)
Ich bin auf dem Weg in die Arbeit und sterbe bald vor Müdigkeit! Schon die zweite Nacht jetzt, in der ich nicht richtig schlafen konnte :p es fiel mir total schwer einzuschlafen und dann hatte ich auch noch Albträume :/ weiß gar nicht, woran das liegt! Naja ich hoffe auf eine bessere Nacht heute :)
Gestern war ich in der Uni nach der Arbeit. Die Konzentration ist um 18 Uhr echt nicht mehr das Wahre aber ein wenig Schokolade hilft da immer ;)
Nach der Arbeit geht's heute ab zu Linn, um die neueste Folge von Pretty Little Liars anzusehen :)
Wünsche euch allen einen schönen Tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela