sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Candles

Publicerad 2014-02-07 15:32:37 i Allmänt

Idag blev det jobb i tyska kyrkan :) som vanligt väldigt lugnt men jag hann läsa klart en bok som jag fick i julklapp iaf hehe! 
Nu är jag på väg till Linn för att äta lite och ikväll ska vi äntligen kolla på The Wolf of Wall Street! Har velat se den sen jag såg trailern för första gången i Tyskland :) så idag är det äntligen dags, längtar verkligen! Leonardo DiCaprio spelar huvudrollen då kan den inte vara dålig!!
At work

Heute stand Arbeit in der deutschen Kirche auf dem Programm :) wie immer war es ziemlich ruhig und deswegen habe ich endlich ein Buch zu Ende gelesen, das ich an Weihnachten bekommen habe.
Jetzt bin ich auf dem Weg zu Linn um ein bisschen was zu essen und heute Abend schauen wir uns The Wolf of Wall Street endlich im Kino an :) den wollte ich schon sehen, als ich den Trailer das erste mal daheim in Deutschland gesehen habe! Leonardo DiCaprio spielt die Hauptrolle, da kann der Film gar nicht schlecht sein :) freue mich echt schon total!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela