sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Ellie Goulding

Publicerad 2014-02-01 14:02:06 i Allmänt

Igår var vi och såg Ellie Goulding! Konserten var helt fantastisk :) älskar verkligen henne. Hon har en otroligt bra röst och är så snygg! Hennes energi var underbar och jag ser redan fram emot nästa gång hon ska komma till Stockholm!! Det kommer jag inte missa :)






Gestern haben wir uns Ellie Goulding angesehen! Das Konzert war einfach nur der Hammer :) liebe ihre Stimme, Ausstrahlung und Energie auf der Bühne! Freu mich jetzt schon drauf, wenn sie das nächsten mal nach Stockholm kommt, das werde ich mit Sicherheit nicht verpassen :)

Kommentarer

Postat av: Julian

Publicerad 2014-02-03 06:21:48

Hey du, wieder gehts wie stehts...
Ich bin aus Berlin, wohne jetzt seit 6 jahren in Stockholm.. vermisse es deutsch zu sprechen würde mich echt freuen wenn du mir schreibst.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela