sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Paket

Publicerad 2014-02-22 16:47:52 i Allmänt

Idag kunde jag äntligen hämta ut mitt paket :) så kul!! Fick en massa fina presenter från alla hemma. Tyvärr överlevde inte allting den långa resan hit vilket är lite tråkigt men det finns som alltid värre saker ;)
På jobbet igår fick jag världens godaste hallon-choklad-mini-tårta! Lotta hade gjort om den 3 gånger så att den skulle bli så som hon ville ha den, snacka om perfektionist ;) jag blev super glad och fick även en jätte fin blomma av henne.

Det här inlägget skulle komma upp för tre dagar sen men jag såg först nu att det aldrig hände :/ trist men aja nu får ni det iaf :)




Heute konnte ich endlich mein Paket abholen :)  soooo toll! Habe eine Menge super schöne Geschenke bekommen nur leider hat nicht alles die lange Reise überstanden. Aber es gibt schlimmeres ;)
In der Arbeit gestern habe ich eine super leckere Himbeer-Schoko-Mini-Torte bekommen! Lotta hat sie dreimal gemacht, nur damit sie so wird, wie sie wollte...Perfektionistin ;) habe außerdem eine total schöne Blume bekommen, die Freude war riesig!! 

Dieser Eintrag hätte eigentlich vor drei Tagen schon hier auftauchen sollen :/ ich habe aber heute erst gesehen, dass das leider nie passiert ist! Naja gibt schlimmeres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela