sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Weekend during the week

Publicerad 2014-02-05 21:33:52 i Allmänt

Hej hej :)
Jag har haft några riktigt sköna dagar med Linn :) vi har kollat på filmer, ätit massa med glass och i måndags blev det en super trevlig kväll med henne och Damien efter vi hade shoppat klart! Vi spelade 50 shades of grey spelet med massor roliga och spännande frågor, drack drinkar, snackade och skrattade fram till 5.30 :D härligt att kunna ha helg när alla andra jobbar! 


Servus :)
Ich habe ein paar super angenehmen Tage mit Linn gehabt :) wir haben Filme geschaut, einen Haufen Eis gegessen und am Montag hatten wir einen sehr unterhaltsamen Abend mit Damien gehabt, nachdem wir fertig geshoppt hatten! Wir haben das 50 shades of grey Spiel mit lustigen und spannenden Fragen gespielt, Cocktails getrunken und gelacht bis es 5.30 morgens war :D echt super, Wochenende haben zu können, wenn alle anderen arbeiten müssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela