sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Avicii

Publicerad 2014-03-01 15:34:09 i Allmänt

Det blev en väldigt lång dag på Tele2 arenan igår men det var super kul :) vi stod i en garderob som var nära scenen så vi kunde se och höra hela konserten! 
Och vem får betalt för att ta hand om några jackor och dansa hela kvällen?! :)
Hoppas att det blir lika roligt ikväll! 
Är på väg till jobbet nu och det kanske blir en utgång när konserten är slut, får se hur pigga vi är allihopa :D
Önskar er en fin helg!




Der Tag in der Tele2 Arena war ziemlich lang gestern, habe fast 12 Stunden gearbeitet! Aber wir hatten super viel Spaß :) da wir in einer Garderobe arbeiteten, die sehr nahe der Bühne war, hörten und sahen wir das ganze Konzert! Und wer wird schon bezahlt, um sich um ein paar Jacken zu kümmern und den ganzen Abend zu tanzen?! :)
Hoffentlich wird es heute auch wieder so gut!!
Bin jetzt auf dem Weg zur Arbeit und danach gehen wir vielleicht noch alle weg, mal sehen wie fit wir sind :D
Wünsche euch ein tolles Wochenende!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela